
Dunno why, I have been having this “unsettled” mind since coming back from my holiday in Malaysia. I am wondering what is actually disturbing my thoughts and feelings… hmmm… feeling “libang libu” bak kata oghang utagha…
Could it be due to the “good” holiday that I had back in Malaysia (that coming back to Dubai was just a drag…)? Could it be due to work (trying to find ways to get new business opportunities)? My mom who is currently not well…? Life in Dubai and all its bureaucratie? Hal rumah Bangi? Hal projek BUTL, Dataran Mantin…? The workout…? Or, all of the above…? :(
Hmmmm… need to find a “closure” to this “unsettled” feeling… hope that I will feel better soon… a calmer and relax feeling…
Anyhow, esok kena bangun awal sebab kena ada kat airport by 5am… so have to wake up latest by 4am, go out by 4h30am… hope that this biz trip will be fruitful…, insyaAllahhhhh….!
15 comments:
dats life is.. it wldnt be dat beautiful, all the time. face the music well, u'll be jst ok.
Perasaan Bercelaru ni timbul bila kita ada sesuatu unsettle bisniz gitu ....
Tenangkan fikiran ....
Biarkan apa yang berlalu , berlalu ...
Cari INNER PEACE gitu ...
Bro "Jerry"... yeah.. I know... hope that I will get a good grip on this "thing" and move on... thanks bro...
Ghaz, thanks... tu lah,.. unsettled biz banyak sgt kut...? all came at the same time... have to prioritize and settle the ones which are under my control one by one, I guess... thanks again
Hi Johan,
errr hati u masih tertinggal di Msia tu..
Errr... middle age crisis maybe?? Oooops.
itulah cabaran hidup KK..
mana ada yg smooooootthhhh je sepanjang masa...
rilex bro..
istighrafar byk2...
I thought you said from previous entry, might be bcoz.. your birthday is getting closer; hmmm - mid life crisis?
Pinky... Mesia sentiasa di hati.. tak tinggai aih...!! :)
Josh, Wahaza... I had my mid life crisis early... been there, done done, and done with it... haha...
PB, tu lah... dunno why, suddenly a few serious matters cropped up at the same time... dah la kita nih baru balik dari hldy... hmmm... well, some of them are results of my own stupidity and carelessness as well... have to stay calm and settle them one by one I guess... mana yg tak leh control tuh, nak buat camna... telan jer lahhh... as you have mentioned, bnyky2 istighfar jer... (hmmm... hancus!! masa2 camni lah baru nak ingat extra kat Tuhan...!! hancus si kingkong nih...!!)
Wahaza, kali nih teman rasa memang bukan pasai besday teman yg dah nak sampai nih... sebabnya, teman dah buat tak kisah pasai hal nih... umur teman dah beghenti kat 28... nih nak menyambut ulangtahun umur 28 yang ke berapa yek...? kuang kuang kuang...!! haha...
btw... mana buku teman "how to live single..."? aper ker menda jadahnyerrr....? amboi, amboi, amboi....!! dahsat ko yek...! memang kelas...! :D
another thing, feeling better today... thanks to all for your thots & advices
bro,
Dubai kata pergi..
Malaysia kata mari..
Kubur kata baru bagi miscall..
Mana tak libang libu..
haha..
Ko Thoyol, memang sungguh laaa...!! potong stim abih...! haiyooo...!!
ekhem ekhem Johan, buku 'How to be single' tu dah selamat sampai sini yea :-P
Pinky, dahsat cintan cintun antara benua nih... perghhh...!! haha
Johan,
errrr apa tu..? haishhh takkan nak tukar profession jd reporter kot, hehe
haha... sajer gurau2 jer... alaaa..., cam hari tuh, ada sorang tuh dia pikiaq si KK nak balik nikah... hmmm... mana la dia dpt idea gaknya...
Johan,
haha, ye lah kan, dah ada org tu dok mentioned kenduri.. mana lah tau kenduri sambut cucu, hehe
eh u kena baca buku tu Johan, best - hehe
Post a Comment