here how it looks like.... Al Nahda Caca Marba Omelette...!!
don't ask me what's in it.... can't remember alrdy..basically, everything and anything that I found in the kitchen....
Inspirasi seorang Chef Kreatif.... hahaha....!
Sedap atau tidak....?
of course sedap...!! hingga menjilat siku...!!!
btw, sejak tinggai sorang2 nih,...
perangai kemalasan membasuh pinggan mangkuk dtg balik...
so I am using polystyrene plates until I run out of them
(leftover from a makan2 gathering long time ago,
and as for the polystyrene plates stock,
that's would be enough for anthr 14 meals to go...)
boleh....? hahahah.....
4 comments:
bila dah tiba syndrome mls cuci pinggan, kenalah cari mem utk cuci pinggan.. opsss
;-) lalalalla
hua... like that one huh Pinky? kang ada lak yg protes lak kang sebab suruh Mem basuh pinggan...? ok tak per, tak per... kejap lagi I go to the Fish market kat Dubai nih cari Mem yg sanggup basuh my 'pinggans'... rasanyer kalau dpt pun, yg dari Philippines ler... confirm jadik Pinoy...!! arggghhh, tak sanggup...!!
Huaaaa...what a name! Hahaha...cool! Like it. :-)
Now tinggal sorang2 malas cuci finggan one huh? That time tinggal with tauke tahu oso finggan2 ittew still left at the sink vat?! Hehehehehehe...larik...!!! ;D
Tauke Tempe, I want to make request the telor dada when I come to Dubai... Heheheh...
rule was - "if u cook, I clean up. if I cook, u clean up" what...? now how can I cook and I clean up...? not fair like that (to me...) kah kah kah...!
Post a Comment