From here...
to here
verdict...? oklah... bolehlah makan... ayam masak lemak cili padi makan dgn fresh French baguette... not as good as my Mom's, or my aunt's..... but it will do.... tolak batu & kayu jer... am easy with food...
wondering if I can do better if I really cook it myself... have not tried cooking "Masak lemak cili padi" for a long time... wondering if the skill is still there....
10 comments:
Alamak, the chicken was suppose to cook soup, I forget all about it! Kekeke...! ;D
Tauke, looks guuuuud...and portion size pun ok not too much. ;-)
The kentang got as nice as I cook one or not? Heheheh...
aiyaaa... I wait forever for the chicken soup, never come one lah.... kentang memang sodap...
Tu dah kira pandai masak dah King Kong. I'm sure it taste very nice.
Cuba try test masak rendang tok, my favourite. hehehe
wah, ni masakan fav i lah..
the easiest dish 2 cook, esp bila tetiba guest nak dtg..
balik kang jenguk2 ke Kedah, try Pinky nyer version, asyik mkn Pak Berahim's je.. ahakss ;-)
heheheh tu import dari mesia ek? ke ada jual kat sana? siap tulis in malay lagik...
Josh, rendang...? hmm... nanti kena tengok buku resepi dulu... Pak Brahim punya rendang dah habis... kalau nak masak rendang, kena tengok balik resepi... dah lupa la camna buat... lengkuas lak tak ada rasanya kat sini... have to replace wif something else...
Pinky, OK, no hal... bila gi Kedah nanti, cheq singgah noooo... boleh cheq gi teruih Langkawi jumpa sedara mara cheq kat sana...
Kal El, import one laaa... mana nak dpt Pak Brahim kat sini.... depa gi hantar London jaaa...:)
PEKATTTTTTT....!!!LIKKAAATTTTTTT!!!!!hehehehehe
Yazrie,.... tu yang power tuh.... sodap...!! hehehe
Happy Father's Day, bapakku... hehehe.
hahaha... thanks Zarin....!! mithalinya anak sekor nih...!! hehehe.... jgn lupa wish the same thing to the real father....!! :)
Post a Comment