Thursday, February 19, 2009

Is it my fault...?

apa nak dikata... Is it my fault that I am soooooo freeeeeee now...? hehehe...

bosses baru balik dari Barcelona... they are in the opis today...


have done what I am supposed to do today, have called customers, have sent emails, have prepared weekly report (dah hantar dah pun)... and it's only 12h30pm....!!


what to do...? update blog looorrr... :D (sambil mengunyah pisang salai yg si Radha bawak balik dari Kerala, India...)

by the way, the trainer says that if I feel hungry, I should eat fruits, like banana... errr, pisang salai nih kira masuk kategori healthy food one huh...? (sambil mengunyah lagi,... haha...)

5 comments:

PUTUBAMBU said...

healthy food lah sesangat tu...

famil said...

itu kerepek pisang ler..

pisang salai kaler cekelat. dan tak garing.

Kembara Musafir said...

PB.. memang...!! pisang maaa...!! amat bersirat, mengandungi kandungan khasiat yg amat tinggi dan sangat membantu dalam sistem pelawasan semulajadi...!!! hehehe...

err.... Famil, fuh... garangnyer... hehehe.. ok, ok, ok... kerefek pisang.. tersasul lah..! ana sudah fusing, sudah lupa mana fisang goreng, kerefek fisang, and fisang salai lah...!!

The2010Imran said...

Hancor!!! Spend the money on personal trainer for nothing kang...u yrself jeopardize yr own fitness plan. Aiyo ini taukey manyak terok...! ;-P Pastu tak mengaku pulak tu salah dia sendiri, blame it on others. Cheh! Hehehehe...lari pecot!!! ;-D

Kembara Musafir said...

eh eh Pakcik nih...! banyak lak komen dia...! sudah! pegi layan customer tuh...!! haha....

still finding replacement food laa... tengah try and error nih...