Taty, I posted it after receiving it from you laaa... hahaha...OK, will check out your blog soon... baru sampai Dubai nih... tengak basuh baju & kemas2 rumah... :)
PB, yeah.. I know... dah lama dah ada video clip nih, but tak pernah teringat nak post kat blog.... nih dah dpt nih, ambik kesempatan to post it for "safe keeping"... hehe
Taty, I posted it after receiving it from you laaa... hahaha...OK, will check out your blog soon... baru sampai Dubai nih... tengak basuh baju & kemas2 rumah... :)
PB, yeah.. I know... dah lama dah ada video clip nih, but tak pernah teringat nak post kat blog.... nih dah dpt nih, ambik kesempatan to post it for "safe keeping"... hehe
5 comments:
Imagine - getting tongued by a monkey. Eeeeuuu!
iyek..kotoq..!
org dah lama dpt clip ni dr email
ko baru nak tepek..
ko kasi lah ko nya email.. aku hantar yg best2 nya...
haha, sorry la. I oso just got this clip maaaah!
Bro - done! My blog's updated. But with the most trivial of entries, hee! Enjoy it to kill time before you hefta give-up your notebook :D
Have a safe trip back to Dubai.
Taty, I posted it after receiving it from you laaa... hahaha...OK, will check out your blog soon... baru sampai Dubai nih... tengak basuh baju & kemas2 rumah... :)
PB, yeah.. I know... dah lama dah ada video clip nih, but tak pernah teringat nak post kat blog.... nih dah dpt nih, ambik kesempatan to post it for "safe keeping"... hehe
Taty, I posted it after receiving it from you laaa... hahaha...OK, will check out your blog soon... baru sampai Dubai nih... tengak basuh baju & kemas2 rumah... :)
PB, yeah.. I know... dah lama dah ada video clip nih, but tak pernah teringat nak post kat blog.... nih dah dpt nih, ambik kesempatan to post it for "safe keeping"... hehe
Post a Comment