Sunday, July 27, 2008

Umrah trip : Mubarak Hotel

Mubarak Hotel

When I did my booking, they told me that it was a 5-star hotel… errr… don’t think so..!! I was even wondering if it reached 4-star status…

the room... biasa2 jer...

Tak ramai staffs yg boleh cakap English… I have the impression that it was an Iranian hotel (full of Iranian Pilgrims), bilik dia biasa2 jer (nothing in the fridge), I was told upon checking in that breakfast would be sent to my room (not buffet breakfast as I thought earlier), but at the end, I didn’t get my breakfast coz... the Chef hasn’t arrived (boleh gitu…?) ... haha...!!!



May be this thing made the hotel become 5-star… shower yang airnya datang dari pelbagai penjuru… hehehe… dahsat tu… dahsat…!!

10 comments:

Anonymous said...

damnnnnn....jelesss seyy bilik air dia mcm tu....mcm mana rasanya eh air dia..sure mcm diurut dgn menggunakan kaedah hidroterapi....bessssssstttttt

Kembara Musafir said...

alaaaa... dapat la mandi 2 kali kat shower nih... macam mana rasa air dia...? errr.... tawar & likat sket... hehehe.... ntah ler... otak aku tak terpikir pasal benda tuh... dah keletihan sgt kut masa tuh...

Anonymous said...

kan....dlm otak dok terpikir takut tak nampak kaabah..opssssssssssssss...lariiiiiiiiiiiii smbl pakai ihram

Kembara Musafir said...

ko memang...!! tak sanggup aku kengkawan camni... larik pakai ihram tu, jgn lupa pakai talipinggang haji, kang terlucut kang, tak sanggup aku membayangkannya...!

Anonymous said...

muahahahahahahahahahahahhhhhhh

Anonymous said...

I think so too, 5 star becos if this shower thingy. Kita dtg dari SG and MY got expectation one, somehow still can't get used to the Arab mentality right or not tauke?

Kembara Musafir said...

yeah laaa... dia main hantam saja masa buat promotion... memang kalah Lebanese hot air... hehe... indah kabar dari rupa..? lebih lauk dari kuah....? kalau kuah sia sedap macam kat rumah si Azral tuh, ok ler jugak...!! hehe...

Mediviron UOA Clinic said...

what an interesting gadget!!!

Kembara Musafir said...

but must have good water pressure one you know... if not, air keluar meleleh jer... tak guna...

u gonna get one and install at your apartment one huh...? :)

Kembara Musafir said...

but must have good water pressure one you know... if not, air keluar meleleh jer... tak guna...

u gonna get one and install at your apartment one huh...? :)